Egészséges bolognai🍝 ⁣

Hozzávalók:⁣
  • Húsi darált legyen. pulyka,csirke,marha. ⁣
  • A paradicsom szószt te készíted otthon.-turmixgéppel/  botmixerrel. Vízzel öntsd fel hogy ne legyen olyan sűrű.⁣
  • Fél vörös hagyma⁣
  • 1 gerezd fokhagyma⁣
  • Kókuszzsír⁣
  • Zöldfűszerek⁣
  • Só⁣
  • Bors⁣
  • Szerecsendió ⁣
Elkészítés:⁣
A hagymákat vágd apróra, és a vöröshagymát kezd el lepirítani kb 2 evőkanál kókuszzsíron. ⁣
Amikor a hagyma már üveges, add hozzá a fokhagymát is, akkor jó, ha már érzed a fokhagyma illatát. ⁣
Add hozzá a szárnyas darált húst és pirítsd le fehéredésig. ⁣
Amikor már „kifehéredett” a husi, sózd meg, őrölj rá kevés borsot, és add hozzá a fűszereket. ⁣
Ezektől a fűszerektől lesz igazán ízletes, és ne félj a szerecsendiótól, az sem baj, ha több megy bele! ⁣
Keverd el jó alaposan és öntsd fel a paradicsom lével. ⁣
Ha szükséges, adhatsz hozzá pici vizet még. ⁣
Ha szeretnéd, nyugodtan adhatsz hozzá még több fűszert, minél több, annál pikánsabb lesz. ⁣
A friss fűszernövényekből kevesebb is elég, mert erőteljesebb az ízük.⁣
A kókuszzsírnak és a darált szárnyasnak köszönhetően sokkal egészségesebbé varázsolhatjuk a bolognai szószt, nem lesz tele koleszterinnel és telített zsírokkal, és kalória értéke is sokkal kevesebb.⁣
Rizstésztával vagy bármilyen minőségi szénhidrát forrással bátran eheted.⁣

Többi receptjeim

Cukor és gluténmentes piskótatekercs.

Zabpehelylisztes piskótatekercs: HOZZÁVALÓK: 4 db tojás 4 evőkanál víz 2 csapott evőkanál eritrit 5 evőkanál GM zabpehelyliszt  TÖLTELÉKHEZ:    •Lekvár-édesítővel készült ELKÉSZÍTÉS: •Tojásokat válaszd ketté. •A

Egészséges bolognai🍝 ⁣

Hozzávalók:⁣ ⁣ Húsi darált legyen. pulyka,csirke,marha. ⁣ A paradicsom szószt te készíted otthon.-turmixgéppel/  botmixerrel. Vízzel öntsd fel hogy ne legyen olyan sűrű.⁣ Fél vörös hagyma⁣ 1

Változtass te is!

Vedd fel velem a kapcsolatot és segítek célod elérésében!

error: Ez a tartalom védett!