Egészséges bolognai🍝 ⁣

2021.márc.16 | főételek, tészták

Elkészítés:⁣

A hagymákat vágd apróra, és a vöröshagymát kezd el lepirítani kb 2 evőkanál kókuszzsíron. ⁣

Amikor a hagyma már üveges, add hozzá a fokhagymát is, akkor jó, ha már érzed a fokhagyma illatát. ⁣

Add hozzá a szárnyas darált húst és pirítsd le fehéredésig. ⁣

Amikor már „kifehéredett” a husi, sózd meg, őrölj rá kevés borsot, és add hozzá a fűszereket. ⁣

Ezektől a fűszerektől lesz igazán ízletes, és ne félj a szerecsendiótól, az sem baj, ha több megy bele! ⁣

Keverd el jó alaposan és öntsd fel a paradicsom lével. ⁣

Ha szükséges, adhatsz hozzá pici vizet még. ⁣

Ha szeretnéd, nyugodtan adhatsz hozzá még több fűszert, minél több, annál pikánsabb lesz. ⁣

A friss fűszernövényekből kevesebb is elég, mert erőteljesebb az ízük.⁣

A kókuszzsírnak és a darált szárnyasnak köszönhetően sokkal egészségesebbé varázsolhatjuk a bolognai szószt, nem lesz tele koleszterinnel és telített zsírokkal, és kalória értéke is sokkal kevesebb.⁣

Rizstésztával vagy bármilyen minőségi szénhidrát forrással bátran eheted.⁣

Hamis tejbegríz recept🧾:⁣⁣

Hamis tejbegríz recept🧾:⁣⁣

Hamis tejbegríz recept🧾:⁣⁣⁣ Hozzávalók:⁣⁣ * 30-40 gramm zabkorpa⁣⁣ * növényi alapú tej⁣⁣ * édesítő⁣⁣ * Turbózásnak fehérje por⁣⁣⁣⁣ Elkészítés:⁣⁣ Zabhoz önts hozzá annyi tejet, hogy pont ellepje. ⁣⁣ Lassú tűzön főzd folytonos kavarás mellett. ⁣⁣ Főzés közben édesítsd...

bővebben
Fitt kiwis🥝 pohárkrém

Fitt kiwis🥝 pohárkrém

HOZZÁVALÓK:⁣⁣ Chia puding:⁣⁣ •2 ek chiamag •1,5 dl tej(növény tej és állati eredetű tej is jó, kinek mi.)⁣⁣ •3 csepp folyékony édesítő(Természetesen mindenki saját ízlése szerint édesítse.) ⁣⁣ Gyümölcspüré:⁣⁣ •2 db kiwi •1 közepes db alma⁣⁣ •4 csepp víz(Szükség...

bővebben